"Kontakt Home”dan şikayətlər səngimir" - "Qızıl Zəmanət" müştəriləri tələyə salıb

20 avqust, 2025 13:16

"Kontakt Home" mağazalar şəbəkəsi yenidən müştəri narazılıqları ilə gündəmdədir. Şirkət cəlbedici reklam kampaniyaları və sərfəli satış təklifləri ilə bazarda geniş şəkildə tanınsa da, mağaza ilə bağlı şikayətlər səngimir. Sosial şəbəkələrdə alıcılar tez-tez məhsullarda yaranan texniki nasazlıqlardan, müştəri xidmətlərinin zəif fəaliyyətindən, servis xidmətinin isə effektsizliyindən gileylənirlər. Hətta əlavə ödəniş qarşılığında təqdim olunan "Qızıl zəmanət"in yalnız kağız üzərində qaldığı iddia edilir.

Şikayətçilərdən biri Quba sakini Əflatun Alxasovdur. O, bakupost.az -a açıqlamasında şirkəti istehlakçı hüquqlarını pozmaqda və nasaz məhsullar satmaqda ittiham edir.

Ə.Alxasovun bildirdiyinə görə, iki ay əvvəl “Kontakt Home”un Xalqlar filialından nəğd qiyməti 800 manat olan Samsung A36 markalı telefonu yekun ödəniş 1200 manat hesablanmaqla kreditlə alıb. Bundan sonra isə ondan xəbərsiz əlavə ödənişlər tutulub:

“Akaunt açılması üçün mənim xəbərim olmadan və mənə məlumat verilmədən 80 manat tutuldu. Həmçinin “Qızıl Zəmanət” adı ilə 160 manat ödəniş tələb olundu”, – deyə şikayətçi bildirib.

Alıcı iddia edir ki, telefonda qısa müddət ərzində nasazlıq yaranıb. “Kontakt Home”a müraciət etdikdə cihaz servisə göndərilsə də, problem həll olunmayıb:

“Dəfələrlə müraciət etməyimə baxmayaraq, “Qızıl Zəmanət” üzrə öhdəliklərini yerinə yetirmirlər.Hazırda həm mənəvi, həm də maddi olaraq böyük sarsıntı keçirirəm”.

Əflatun Alxasov əlavə edib ki, məsələ həllini tapmasa, məhkəməyə və aidiyyəti qurumlara müraciət edəcəyini bildirib:

“Problemim həll olunmasa, son çıxış yolu olaraq Prezidentimiz cənab İlham Əliyevə məktub ünvanlayacağam. Ölkə qanunlarını heçə sayan iş adamları bilməlidirlər ki, dövlətimizdə hər bir vətəndaşın hüquqları qorunur”.

Sözügedən iddialarla bağlı “Kontakt Home”a sorğu ünvanlasaq da, şirkətin PR meneceri Vəfa Rüstəmova məsələylə bağlı heç bir açıqlama vermədi. Lakin Əflatun Alxasovun saytımıza bildirdiyinə görə, sorğudan sonra şirkətin digər nümayəndəsi onunla əlaqə saxlayaraq problemin müştəridən qaynaqlandığını bildirib. Şirkət əməkdaşı qeyd edib ki, cihazda nasazlıq 14 gündən sonra yarandığı üçün mağaza məsuliyyət daşımır.

Alıcı isə bu izahı əsassız sayır:

“Telefonumda problem 15-ci gündə yarandı. Mən nə etməliyəm? 16 gündən, lap 1 aydan sonra olub. Axı mən 1 illik qızıl zəmanətlə telefon almışam. Bir sözlə, nağıl danışırlar”.

20 avqust

13:25 - Fransanın Azərbaycana göndərdiyi yeni səfir kimdir?13:22 - Azərbaycanda qadınlar kişilərdən daha çox pul xərcləyir - Rəsmi statistika13:20 - "Bakı və İrəvan arasında saziş İran üçün təhdud yox, fürsət yaradacaq" - Cavad Zərif13:16 - "Kontakt Home”dan şikayətlər səngimir" - "Qızıl Zəmanət" müştəriləri tələyə salıb

18 avqust

13:44 - Rusiyadakı azərbaycanlılara yeni qadağa...13:42 - Əcnəbilərə cinayət işi açıldı - DİN məlumat yaydı13:39 - Rusiya Odessada SOCAR-ın yanacaqdoldurma məntəqəsini vurub

15 avqust

13:01 - İlham Əliyevdən Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı vacib mesaj...12:58 - "İran Ermənistan və Azərbaycan arasında sülh sazişini alqışlayır, lakin..." 12:56 - "Rusiya Ermənistanı "Tramp yolu"nun yaradılmasında dəstəkləyir" - Overçuk

12 avqust

10:11 - Qarabağda milyonluq tender maxinasiyası - Leysan Məmmədov yenə "iş başındadır"

11 avqust

15:18 - "Azərbaycan Milli Qəhrəmanlarını Tanıtma" İB-dən İlham Əliyevə AÇIQ MƏKTUB15:15 - Paşinyan Putinə hesabat verdi...15:12 - "İran bu şərtlə Zəngəzur dəhlizinin açılmasının lehinədir" - Pezeşkian15:10 - nvestorlar Tramp-Putin görüşünə fokuslanıblar - Neft sürətlə ucuzlaşır

21 iyul

14:06 - Neft Fondunun mənfəəti azalıb14:05 - Karapetyan zindandan məktub göndərdi - Zəngəzur dəhlizi tezliklə reallığa çevriləcək...13:59 - Ermənistan konstitusiyasını dəyişmək istəmir13:57 - Abbas Abbasovun Rusiyadakı biznesi 10 milyon zərər edib

14 iyul

13:09 - Erməni oliqarx yeni partiya yaradır 13:05 - Azərbaycan ildə 2.4 milyard... - Ekspert maraqlı faktlar açıqladı13:02 - Hindistanlı turistlərin Azərbaycana səfəri kəskin artıb - Boykot işə yaramayıb

11 iyul

15:07 - Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunun elan etdiyi "Qida Təhlükəsizliyi Ayı"na yekun vuruldu - FOTOLAR

07 iyul

12:31 - Xaricdəki diplomatlarımız Bakıya çağırıldı - SƏBƏB12:29 - Hüquqşünas deputatlardan gileyləndi - "Qanunlara dəyişikliyi yadda saxlamaq çox çətindir"12:27 - Dağıstan rəhbərindən Azərbaycan-Rusiya münasibətlərinə - Reaksiya

04 iyul

11:45 - Bu dəfə... - 539 "Şahed", 10 "İsgəndər" raketi11:43 - İlham Əliyev Donald Trampa məktub göndərdi 11:26 - İrəvan Sülh Fondundan 10 milyonu ala bilmir

30 iyun

13:26 - Rusiyada azərbaycanlılara qarşı OMON hücumları