Beynəlxalq bankda "xidmət": Saatlarla gözləmə, virusa yoluxma üçün şərait... - FOTOLAR

08 iyul, 2021 16:56

Azərbaycanda fəaliyyət göstərən bankların verdiyi kreditlər, faizlərin yüksək olması həmişə narazılıq doğurub. Son vaxtlar isə bank xidmətlərinin keyfiyyəti, müştərilərə saymazyana münasibət barədə faktlara, informasiyalara daha tez-tez rast gəlinir. Bakupost.az -ın əməkdaşının apardığı müşahidələr bu informasiyaların heç də əsassız olmadığını göstərir.

***

Azərbaycanın ən iri və çeşidli xidmətlər təklif edən banklarından olan Beynəlxalq Bankda müştərilərə xidmətin səviyyəsi üçün bu bankın filiallarında bir dəfə olmaq yetərlidir.

Bakupost.az əməkdaşı xəbər verir ki, koronavirus pandemiyası səbəbindən bir çox xidmətlər onlayn həyata keçirilsə də, ABB “onlayn”ı təsdiqləmək üçün mütləq filiallarından birinə yaxınlaşmağı tələb edir. Məsələn, debit kart sifariş etmisənsə...

Proses belə keçirilir: Onlayn qaydada “Visa-kart” sifariş edilir, pul ödənilir, bir neçə gündən sonra müraciət etdikdə isə seçdiyin filiala yaxınlaşmaq tələb olunur. Kartın hazırlanması və kuryerlə çatdırılması ABB-nin “xidmətinə” daxil deyil. Halbuki, hətta hansısa ödəniş qarşılığında bank öz müştərisinə xidmət keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq, həmçinin filiallardakı sıxlığı aradan qaldırmaq üçün kuryerlərindən istifadə edə bilərdi.

Əvəzində isə bank filialına yaxınlaşdıqda içəridə pandemiya qaydalarının heç birinə əməl edilməyən mənzərə gözə dəyir – sosial məsafə qorunmur, işçilərin “operativ” fəaliyyəti nəticəsində isə müştərilər saatlarla gözləməyə məhkum edilir.

Bankda bu cür xidmət başlayır

Əvvəlcə “qısa fəaliyyət üçün” bölməsini seçib, növbəyə durursan. Bank sözügedən bölməni seçənlərin məhz “qısa” – ayaqüstü yola salınması vacibliyini nəzərə ala və sözügedən müştərilərin tez bir zamanda binanı tərk etməsi, bununla da sıxlığın qismən aradan qaldırılması qayğısına qalmayıb. Hansı bölməni seçirsən seç, fərqi yoxdur, növbəni gözləməlisən.

Bir saat gözlədikdən sonra növbə çatır, bəlli olur ki, onlayn sifariş etməyinə baxmayaraq, bir qucaq sənəd imzalanmalıdır. O sənədlər haqda məlumatla isə müştəri artıq onlayn sifariş vaxtı hamısı ilə tanış olub və razılıq verib.

Bunların heç biri nəzərə alınmır, onlaynla razılıq “sayılmır”, yenidən vərəqlər dərc edilir və imzalanma mərasimi keçirilir. Bu vərəqlər niyə israf olunur? Niyə onlayn qaydada şərtlər razılaşdırılsa da, yenidən vərəqlərə imza atdırılır?

Bu prosesdən sonra yenidən kassa növbəsi başlayır. Dəqiqələrlə kassa növbəsinə durandan sonra sənə artıq hazır olan kart verilir. Bundan sonra isə “qeydiyyat” bölməsinə keçməli və seçdiyin kodu təsdiqlətməlisən. Əgər bəxtin gətirsə və “qeydiyyat” bölməsində adam tapsan, bu işi qısa müddətdə həll edə bilərsən. Əks halda “qeydiyyat”a işçi gəlməsini də gözləməlisən.

Bankda xidmət növbə dərdi

Beynəlxalq bankın əksər filiallarında (bizim müşahidələrimiz “Gənclik” filialında olub – red.) işçi sayı məhduddur. Məsələn, 15-16 xidmət pəncərəsindən ən yaxşı halda 5-6-sı boşdur, işçi yoxdur, eyni zamanda, 4 kassa pəncərəsindən də 2-si fəaliyyət göstərir.

Pandemiyanın ölkə iqtisadiyyatına, xüsusən bank sektoruna ziyanları hər kəsə bəllidir. Bunun nəticəsində xüsusilə Azərbaycan Beynəlxalq Bankı filiallarını, hətta bankomatlarını da ixtisar edib. Ancaq filialların ixtisarı ilə bərabər, filiallardakı işçi heyəti də, görünür, yarıbayarı azaldılıb. Belə olmasaydı, xidmət pəncərələrinin hər birində bank işçisi olar və müştərilər də saatlarla gözləməyə vadar edilməzdi.

Gəldiyimiz qənaət

Pandemiya belə Azərbaycan Beynəlxalq Bankında onlayn xidmətin genişlənməsi və sıxlığın aradan qaldırılmasına səbəb olmayıb. Bankın onlayn xidməti sanki formal xarakter daşıyır. Eyni zamanda, prosedur “pəncərələri”nin də sayı azalmayıb. Bir ədəd onlayn qaydada sifariş edilmiş “Visa kart”ın alınması saatlarla gözləməyə başa gəlirsə, onda bu bankda digər xidmətlərin səviyyəsini təsəvvür etmək çətin olmaz.

 

26 dekabr

14:41 - Peskovdan təyyarə qəzası ilə bağlı açıqlama - "Təyyarədəki dəliklər..."14:32 - Rəsmi Bakı Suriyadakı yeni rejimə dostluq əli uzatmalıdırmı? - "Diplomatik böhran var"14:29 - "Azərbaycana kömək etməyə hazırıq" - ABŞ Dövlət Departamenti

25 dekabr

13:34 - Qəzaya uğrayan təyyarə bu ölkədə istehsal edilib13:33 - AZAL sərnişinlərin adlarını açıqladı - SİYAHI13:30 - Prezident qəzadan təyyarədə xəbər alıb - Geri dönmək barədə tapşırıq verib

23 dekabr

13:04 - Prezident din xadimlərinə müraciət etdi - MƏTN13:02 - NATO baş katibi müdafiə xərclərinin artırılmasına çağırdı12:59 - Hansı ərzaq məhsulları ilə özümüzü təmin edə bilmirik? - SİYAHI

19 dekabr

11:07 - Erməni jurnalistin Azərbaycanla bağlı sualına Zaxarovadan cavab11:01 - Almaniya Avropa İttifaqından çıxır? - "Bloomberg" nəşri10:58 - "Suriya Əfqanıstan kimi olmayacaq" - Colani

17 dekabr

16:06 - Fəzail Ağamalıya 6 ay vaxt verilib...15:57 - Bakıdakı erməni separatçılardan xəbər var - Məhkəmələri başlayır15:49 - Boşanmaların sayı dəyişməyib - Evlənənlər azalıb

16 dekabr

13:59 - Türkiyədən Naxçıvana ikinci qaz xətti çəkiləcək13:45 - Dəməşqdə kritik toplantı... - "Yeni Şafak" yazır13:40 - Parlament gələn ilin büdcəsini qəbul etdi

13 dekabr

14:37 - Deputat tikinti şirkətlərində qanunsuzluqlardan danışdı...14:35 - Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı ümumi anlaşma əldə olunub 14:24 - "Zəngəzuru İran qoruya bilər, o da Suriyada elə zərbə aldı ki…" - Rusiyalı politoloq14:22 - Milli Məclisin fasad örtüyünün yuyulması üçün 65 min manat ayrılıb

12 dekabr

15:05 - Ölkədə nə qədər qazi işlə təmin olunub? - VİDEO10:59 - "Bu, Ukrayna üçün xoşbəxtlik yox, xəyanətdir" - Slovakiya Baş naziri10:55 - "SSRİ sərhədlərini tanımamaq dövlətçilikdən imtinadır" - Paşinyan10:50 - Azərbaycanın Türkiyəyə yatırdığı investisiya 10 dəfə azalıb

10 dekabr

18:22 - Azərbaycan təhlükəsizlik orqanları niyə hədəfə alınıb? - VİDEO15:47 - "İran Ermənistana kömək etməyəcək" - Hrant Baqratyan 15:32 - "MİDA-nın sistemi güvən yaratmaq əvəzinə şübhələr doğurur" - Ekspert15:29 - Agentlik bu şirkətdən 567 min manata 14 ədəd minik avtomobili alır