Xocalı hava limanının taleyi necə olacaq? - Azərbaycan şərtlərini irəli sürdü

03 mart, 2021 12:50

Azərbaycanın Qarabağda eyni vaxtda 3 şəhərdə - Füzuli, Laçın və Zəngilanda hava limanı planlaşdırması ermənilərin iştahını qabardıb. 44 günlük müharibədən "sürünərək" çıxan və hələ də eyni vəziyyətdə qalan qarşı tərəf Xocalı hava limanının istifadəyə veriləcəyinə ümid edir.

Azsiyasət.com publika.az-a istinadən xəbər verir ki, ənənələrinə sadiq qalaraq xəyal dünyasında yaşamağa davam edən ermənilər özləri də Azərbaycanın icazəsi olmadan hava limanının açılmayacağını bütün detalları ilə dərk edirlər.

Bölgədə nəqliyyat kommunikasiyalarının blokadadan çıxarılmasına çalışan Azərbaycan bunu, onsuz da, 3 hava limanı layihəsi ilə həyata keçirə biləcək.

"Sputnik Ermənistan" bildirir ki, ermənilər Dağlıq Qarabağa birbaşa uçuşların vaxtından danışarkən separatçı rejim dəfələrlə konkret tarixlərdən bəhs etmişdi. Başlanğıcda, təxminən 25 dekabr, sonra 10 yanvar təyin olunmuşdu. Ancaq nə dekabrda, nə yanvarda, nə də fevralda hava limanı işlədi. Çünki bu, içi boş vəddən başqa bir şey deyildi. Səbəb isə Xocalıya birbaşa beynəlxalq uçuşların yalnız hava limanının məxsus olduğu Azərbaycanın icazəsi ilə həyata keçirilə bilməsidir.

Hava limanı 1974-cü ildə Xankəndidən 9 kilometr aralıda - Xocalı qəsəbəsi ərazisində inşa edilib. Sovet dövründə əsasən İrəvan və Bakıya uçuşlarda istifadə olunurdu. 1991-ci ildə aktiv döyüş əməliyyatları başladıqdan sonra hava limanı hərəkətsiz qaldı. 2012-ci ildə bütün müasir tələblər nəzərə alınaraq yenidən qurulub. Beynəlxalq hava limanı kimi fəaliyyət göstərməsi üçün müvafiq aviasiya orqanlarına müraciətlər edilib. Beynəlxalq Mülki Aviasiya Təşkilatının mütəxəssisləri obyekti yerində araşdıraraq müsbət rəy veriblər.

Ancaq hava limanı yalnız helikopterlərə və kiçik təyyarələrə xidmət edib. İrəvan-Xocalı birbaşa uçuşu isə heç vaxt baş tutmadı. Baxmayaraq ki, Serj Sarkisyan prezident olaraq bunu şəxsən elan etmiş və ilk sərnişinin özü olacağını demişdi. Lakin rəsmi Bakının xəbərdarlıqlarına görə heç vaxt bu riskə getmədi. Azərbaycan Dövlət Mülki Aviasiya Agentliyinin direktoru Arif Məmmədov və Müdafiə Nazirliyinin mətbuat xidmətinin sabiq rəhbəri Eldar Sabiroğlu İrəvandan gələn hər hansı təyyarənin Xocalıya uçmağa cəhd edəcəyi təqdirdə, raketlə vurulacağı barədə açıqlamalar vermişdi. Səslənən xəbərdarlıq olduqca real idi, çünki oxşar şey 90-cı illərin əvvəllərində baş vermişdi.

Mühəndis və texniki baxımdan hava limanı işlək vəziyyətdə olsa da, Azərbaycanın razılığı olmadan heç vaxt işləyə bilməz. Beynəlxalq Mülki Aviasiya Təşkilatının qaydalarına, habelə Çikaqo Konvensiyasının və Varşava Sazişinin tələblərinə uyğun olaraq beynəlxalq uçuşlar yalnız hava limanının yerləşdiyi ölkənin milli aviasiya orqanının icazəsi ilə həyata keçirilə bilər.

İndi ermənilər hava limanının açılmasını bölgədə xidmət edən Rusiya sülhməramlılarının "rahatlığı" üçün açmağa ümid edir. Kontingent, yüklər və avadanlıqlar hazırda Rusiyadan Azərbaycanın Bərdə şəhərinə çatdırılır, sonra 100 kilometr məsafə gedərək Xankəndiyə aparılır. Azərbaycan kimi gözəl təbiətli ölkədə bu 100 kilometr məsafəni qət etmək Suriya kimi dəhşətli münaqişə bölgəsində illərini xərcləyən hərbçilər üçün sadəcə səyahət xarakteri daşıya bilər, nəinki əziyyət.

Xocalı hava limanının işləmə şərtləri ilə bağlı Bakı ilə danışıqlar aparılsa da, Milli Məclisinin deputatı Rasim Musabəyovun müsahibələrindən birində izah etdiyi kimi, Bakı yalnız Xocalı hava limanının işləməsinə idarə olunması qaydalarını özü müəyyənləşdirdiyi təqdirdə icazə verməyə hazırdır. Millət vəkili bütün gömrük və sərhəd nəzarətinin azərbaycanlı mütəxəssislər tərəfindən həyata keçirildiyini və heyətin Bakı aviasiya naviqasiyasına tabe olduğu təqdirdə icazə veriləcəyini bildirib.

25 avqust

11:49 - ran və Avropa üçlüyü Cenevrədə görüşür - Nüvə razılaşmasında yeni mərhələ başlayır11:47 - Türkiyə-Ermənistan sərhədi açılır? 11:45 - İrəvan Bakı qarşısında silah öhdəliyi götürüb

20 avqust

13:25 - Fransanın Azərbaycana göndərdiyi yeni səfir kimdir?13:22 - Azərbaycanda qadınlar kişilərdən daha çox pul xərcləyir - Rəsmi statistika13:20 - "Bakı və İrəvan arasında saziş İran üçün təhdud yox, fürsət yaradacaq" - Cavad Zərif13:16 - "Kontakt Home”dan şikayətlər səngimir" - "Qızıl Zəmanət" müştəriləri tələyə salıb

18 avqust

13:44 - Rusiyadakı azərbaycanlılara yeni qadağa...13:42 - Əcnəbilərə cinayət işi açıldı - DİN məlumat yaydı13:39 - Rusiya Odessada SOCAR-ın yanacaqdoldurma məntəqəsini vurub

15 avqust

13:01 - İlham Əliyevdən Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı vacib mesaj...12:58 - "İran Ermənistan və Azərbaycan arasında sülh sazişini alqışlayır, lakin..." 12:56 - "Rusiya Ermənistanı "Tramp yolu"nun yaradılmasında dəstəkləyir" - Overçuk

12 avqust

10:11 - Qarabağda milyonluq tender maxinasiyası - Leysan Məmmədov yenə "iş başındadır"

11 avqust

15:18 - "Azərbaycan Milli Qəhrəmanlarını Tanıtma" İB-dən İlham Əliyevə AÇIQ MƏKTUB15:15 - Paşinyan Putinə hesabat verdi...15:12 - "İran bu şərtlə Zəngəzur dəhlizinin açılmasının lehinədir" - Pezeşkian15:10 - nvestorlar Tramp-Putin görüşünə fokuslanıblar - Neft sürətlə ucuzlaşır

21 iyul

14:06 - Neft Fondunun mənfəəti azalıb14:05 - Karapetyan zindandan məktub göndərdi - Zəngəzur dəhlizi tezliklə reallığa çevriləcək...13:59 - Ermənistan konstitusiyasını dəyişmək istəmir13:57 - Abbas Abbasovun Rusiyadakı biznesi 10 milyon zərər edib

14 iyul

13:09 - Erməni oliqarx yeni partiya yaradır 13:05 - Azərbaycan ildə 2.4 milyard... - Ekspert maraqlı faktlar açıqladı13:02 - Hindistanlı turistlərin Azərbaycana səfəri kəskin artıb - Boykot işə yaramayıb

11 iyul

15:07 - Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunun elan etdiyi "Qida Təhlükəsizliyi Ayı"na yekun vuruldu - FOTOLAR

07 iyul

12:31 - Xaricdəki diplomatlarımız Bakıya çağırıldı - SƏBƏB12:29 - Hüquqşünas deputatlardan gileyləndi - "Qanunlara dəyişikliyi yadda saxlamaq çox çətindir"12:27 - Dağıstan rəhbərindən Azərbaycan-Rusiya münasibətlərinə - Reaksiya

04 iyul

11:45 - Bu dəfə... - 539 "Şahed", 10 "İsgəndər" raketi