Bizə necə taksi lazımdır? - rahat, ucuz və komfortlu…

04 sentyabr, 2020 17:38

Bir neçə il bundan öncəyə qədər köhnə, yararsız, kondisionersiz avtobuslarda canımız çıxırdı. Paytaxt Bakıda nəqliyyat sistemi tamamilə iflic vəziyyətdə idi. Ölkə rəhbərliyinin müvafiq tapşırıqları ilə bu sahədəki problemlər yavaş-yavaş aradan qaldırıldı. Artıq əhali kondisionerli, rahat, komfortlu avtobuslardan istifadə edir, hər kəs mənzilbaşına təhlükəsiz şəkildə çatır.

Hazırda Bakıda xeyli sayda taksi şirkətləri fəaliyyət göstərir. Ancaq bu sahədə xeyli sayda çatışmazlıqlar, boşluqlar və ciddi problemlər var.

Birincisi, taksi şirkətlərindən bir neçəsi – “189”, “9933”, “9111” və s. digərləri dövlətə vergi ödəyirlər. Amma adıçəkilən şirkətlərlə yanaşı taksi xidməti ilə məşğulan “Bolt” və “Uber” kimi qurumlar da var ki, onlar dövlətə heç bir vergi ödəmirlər. Halbuki, çox cüzi fərqlə demək olar ki, bütün bu taksi şirkətlərinin hamısında qiymətlər eynidir. O zaman təxminən eyni qymətlə xidmət edən və eyni qədərdə pul qazanan bütün taksi şirkətləri dövlətə vergi ödəməlidirlər.

İkincisi, hazırda bu şirkətlərlə əməkdaşlıq edən taksilərin bir çoxu tam yararsız vəziyyətdədir: kondisionersiz, nasaz və s. Yaxşı olardı ki, ödədiyi pulun müqabilində sərnişinin mənzilbaşına çatdırılması ilə bərabər, onun rahatlığı da təmin olunsun. Ona görə də taksi şirkətlərinin də vahid mərkəzdən idarə olunmasına, bu sahədəki pərakəndliyin aradan qaldırılmasına, rahatlığın təmin olunmasına ehtiyac var. Bir şərtlə ki, imkansızlıq, kasıblıq ucbatından taksi fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxslərin bütün hüquqları tanınsın, əgər şəxsin avtomobili yararsızdırsa, dövlət onu taksi xidmətinə yararlı maşınla təmin etsin. Vətəndaşın əlindən 3-5 manat qazancını almaq olmaz. Söhbət minlərlə taksi sürücüsündən və onların sayı on minlərlə hesablanan ailə üzvlərinin taleyindən gedir.

Üçüncüsü, Bakı Nəqliyyat Agentliyinin (BNA) şöbə müdiri Hikmət Babayev ciddi yanlışlığa yol verərək, taksilərin ucuz qiymətə - az qala avtobuslarla eyni qiymətə fəaliyyət göstərdiyini üsyankar şəkildə bildirdi, dediklərindən belə anlaşıldı ki, taksi komfort nəqliyyat vasitəsi sayıldığına görə, ondan ancaq imkanlı insanlar istifadə edə bilərlər. Əgər o, bunun əksini desəydi, insanlardan alqış almış olardı.  Nəticə isə ortadadır: xalq H.Babayevin fikirlərini birmənalı şəkildə pislədi, hər kəs sosial şəbəkələrdə belə bir müzakirəni pislədi və H.Babayev haqlı olaraq BNA-nın şöbə müdiri vəzifəsindən qovuldu.

Dördüncüsü, taksi sürücüləri ilə sərnişinlər arasında tez-tez münaqişələr yaşanır. Bəzən saytımıza da taksi sürücülərinin qeyri-etik davranışları barədə çox ciddi şikayətlər daxil olur. Ancaq insanlar kimə şikayət edəcəklərini bilmirlər. Bu taksi şirkətlərinin əksəriyyətinin yeri-yurdu, nömrəsi, ünvanı bəlli deyil. Sadəcə bir “düymə” basmaqla sifariş yerində olurlar. Bu şirkətlərlə bağlı qanunla tənzimlənən heç bir norma, hüquqi akt yoxdur. Bu baxımdan taksilərlə bağlı vahid hüquqi normaların, kriteriyaların müəyyənləşdirilməsi və vahid idarəçilik formasının tətbiqi mütləqdir. Ki, insanlar kimə, hansı quruma, necə şikayət edəcəyini bilsin.

Beşincisi, bu sahənin tənzimlənməsi üçün taksi xidmətində reformları labüd edən Nazirler Kabinetinin 73 saylı qərarı var. BNA bu məsələdə sadəcə icraçıdır. Ümumiyyətlə, hələki belə bir qərar yoxdur. Bu sahənin tənzimlənməsi üçün ictimai müzakirələrin aparılması vacibdir, tələsik qərar sosial narazılığı, ölkədəki işsizliyin sayını daha da artıra bilər. Elə qərarlar verilməlidir ki, kasıb təbəqə itkiyə məruz qalmasın, əksinə taksi sürücülüyü ilə məşğul olan imkansız təbəqə daha sərfəli şərtlərlə qazanc  və rahatlıq əldə etsin. Eyni zamanda, dövlət də vergisini alsın. Vergi alınacaq deyə, vətəndaşı, kasıb sürücünü çörəksiz qoymaq radikal qərar hesab olunardı və buna getmək təhlükəli tendensiyadır.

Əslində bu məsələnin müzakirəyə çıxarılması yaxşı hal oldu. Çünki BNA-nın özü də bu istiqamətdə təkliflər toplayır və insanların, mütəxəssislərin rəyi mütləq şəkildə nəzərə alınmalıdır.

Ortada müsbət nümunələr var. Məsələn, Naxçıvanda taksi sahəsində ciddi qayda-qanun yaradılıb, bütün taksilər eyni qiymətə, daha komfortlu fəaliyyət göstərirlər. Sürücülər qeyri-etik hərəkətlərə yol vermirlər, hamısının üzü təraş olunmuş halda… Ən əsası, taksi sürücüləri müəyyən psixoloji testlərdən keçərək bu sahədə fəaliyyətə başlayırlar.

Heç kəs və heç bir qurum insanları taksidən, metrodan, yaxud da avtobuslardan istifadə etməyə məcbur edə bilməz. Bu, anormallıq olardı. Odur ki, BNA bu sahədə tənzimləməli işləri görmək istəyiriksə, bütünlükdə bu qurumun fəaliyyətini linç etməyək. Təkliflər verək. Məsələn, yaxşı nümunələr də var axı: bu gün “Baku Bus” insanları rahat və təhlükəsiz şəkildə mənzilbaşına çatdırır.

Ən əsası, BNA və aidiyyatı digər qurumlar nəzər almalıdır ki, hazırda adıçəkilən taksi şirkətlərindəki gediş haqqı hər kəsi qane edir. Hansı qərar veriləcəksə, bu, əhalinin xeyirinə olmalıdır, insanlar büdcəsindən əlavə 1 qəpik də olsun pul itirməli olmasınlar. Çünki təkcə bizim ölkədə deyil, elə bütün dünyada insanlar daha ucuz və keyfiyyətli taksidən istifadə etmək istəyərdi.

Azsiyasət.com

 

19 dekabr

11:07 - Erməni jurnalistin Azərbaycanla bağlı sualına Zaxarovadan cavab11:01 - Almaniya Avropa İttifaqından çıxır? - "Bloomberg" nəşri10:58 - "Suriya Əfqanıstan kimi olmayacaq" - Colani

17 dekabr

16:06 - Fəzail Ağamalıya 6 ay vaxt verilib...15:57 - Bakıdakı erməni separatçılardan xəbər var - Məhkəmələri başlayır15:49 - Boşanmaların sayı dəyişməyib - Evlənənlər azalıb

16 dekabr

13:59 - Türkiyədən Naxçıvana ikinci qaz xətti çəkiləcək13:45 - Dəməşqdə kritik toplantı... - "Yeni Şafak" yazır13:40 - Parlament gələn ilin büdcəsini qəbul etdi

13 dekabr

14:37 - Deputat tikinti şirkətlərində qanunsuzluqlardan danışdı...14:35 - Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı ümumi anlaşma əldə olunub 14:24 - "Zəngəzuru İran qoruya bilər, o da Suriyada elə zərbə aldı ki…" - Rusiyalı politoloq14:22 - Milli Məclisin fasad örtüyünün yuyulması üçün 65 min manat ayrılıb

12 dekabr

15:05 - Ölkədə nə qədər qazi işlə təmin olunub? - VİDEO10:59 - "Bu, Ukrayna üçün xoşbəxtlik yox, xəyanətdir" - Slovakiya Baş naziri10:55 - "SSRİ sərhədlərini tanımamaq dövlətçilikdən imtinadır" - Paşinyan10:50 - Azərbaycanın Türkiyəyə yatırdığı investisiya 10 dəfə azalıb

10 dekabr

18:22 - Azərbaycan təhlükəsizlik orqanları niyə hədəfə alınıb? - VİDEO15:47 - "İran Ermənistana kömək etməyəcək" - Hrant Baqratyan 15:32 - "MİDA-nın sistemi güvən yaratmaq əvəzinə şübhələr doğurur" - Ekspert15:29 - Agentlik bu şirkətdən 567 min manata 14 ədəd minik avtomobili alır

09 dekabr

13:20 - Azərbaycan dollar satışı niyə artıb?13:14 - Rusiyadan müttəfiqlərinə çağırış - "Hazır olun"13:11 - Azərbaycanın Suriyadakı sonuncu səfiri...13:06 - Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu ölkəmizə daha bir irihəcmli xarici investisiya cəlb etdi13:04 - Muxtar Babayev ov sezonunu niyə açmır?

06 dekabr

12:32 - Sülh danışıqları dalana dirənib?12:30 - "Ermənistan Azərbaycandan üzr istəməlidir" - Korotçenko12:25 - Fernandu Santuş Millidən göndərilir?

05 dekabr

14:35 - Fələstinlilər Qəzzadan çıxarılır? - Plan açıqlandı