Bizə necə taksi lazımdır? - rahat, ucuz və komfortlu…

04 sentyabr, 2020 17:38

Bir neçə il bundan öncəyə qədər köhnə, yararsız, kondisionersiz avtobuslarda canımız çıxırdı. Paytaxt Bakıda nəqliyyat sistemi tamamilə iflic vəziyyətdə idi. Ölkə rəhbərliyinin müvafiq tapşırıqları ilə bu sahədəki problemlər yavaş-yavaş aradan qaldırıldı. Artıq əhali kondisionerli, rahat, komfortlu avtobuslardan istifadə edir, hər kəs mənzilbaşına təhlükəsiz şəkildə çatır.

Hazırda Bakıda xeyli sayda taksi şirkətləri fəaliyyət göstərir. Ancaq bu sahədə xeyli sayda çatışmazlıqlar, boşluqlar və ciddi problemlər var.

Birincisi, taksi şirkətlərindən bir neçəsi – “189”, “9933”, “9111” və s. digərləri dövlətə vergi ödəyirlər. Amma adıçəkilən şirkətlərlə yanaşı taksi xidməti ilə məşğulan “Bolt” və “Uber” kimi qurumlar da var ki, onlar dövlətə heç bir vergi ödəmirlər. Halbuki, çox cüzi fərqlə demək olar ki, bütün bu taksi şirkətlərinin hamısında qiymətlər eynidir. O zaman təxminən eyni qymətlə xidmət edən və eyni qədərdə pul qazanan bütün taksi şirkətləri dövlətə vergi ödəməlidirlər.

İkincisi, hazırda bu şirkətlərlə əməkdaşlıq edən taksilərin bir çoxu tam yararsız vəziyyətdədir: kondisionersiz, nasaz və s. Yaxşı olardı ki, ödədiyi pulun müqabilində sərnişinin mənzilbaşına çatdırılması ilə bərabər, onun rahatlığı da təmin olunsun. Ona görə də taksi şirkətlərinin də vahid mərkəzdən idarə olunmasına, bu sahədəki pərakəndliyin aradan qaldırılmasına, rahatlığın təmin olunmasına ehtiyac var. Bir şərtlə ki, imkansızlıq, kasıblıq ucbatından taksi fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxslərin bütün hüquqları tanınsın, əgər şəxsin avtomobili yararsızdırsa, dövlət onu taksi xidmətinə yararlı maşınla təmin etsin. Vətəndaşın əlindən 3-5 manat qazancını almaq olmaz. Söhbət minlərlə taksi sürücüsündən və onların sayı on minlərlə hesablanan ailə üzvlərinin taleyindən gedir.

Üçüncüsü, Bakı Nəqliyyat Agentliyinin (BNA) şöbə müdiri Hikmət Babayev ciddi yanlışlığa yol verərək, taksilərin ucuz qiymətə - az qala avtobuslarla eyni qiymətə fəaliyyət göstərdiyini üsyankar şəkildə bildirdi, dediklərindən belə anlaşıldı ki, taksi komfort nəqliyyat vasitəsi sayıldığına görə, ondan ancaq imkanlı insanlar istifadə edə bilərlər. Əgər o, bunun əksini desəydi, insanlardan alqış almış olardı.  Nəticə isə ortadadır: xalq H.Babayevin fikirlərini birmənalı şəkildə pislədi, hər kəs sosial şəbəkələrdə belə bir müzakirəni pislədi və H.Babayev haqlı olaraq BNA-nın şöbə müdiri vəzifəsindən qovuldu.

Dördüncüsü, taksi sürücüləri ilə sərnişinlər arasında tez-tez münaqişələr yaşanır. Bəzən saytımıza da taksi sürücülərinin qeyri-etik davranışları barədə çox ciddi şikayətlər daxil olur. Ancaq insanlar kimə şikayət edəcəklərini bilmirlər. Bu taksi şirkətlərinin əksəriyyətinin yeri-yurdu, nömrəsi, ünvanı bəlli deyil. Sadəcə bir “düymə” basmaqla sifariş yerində olurlar. Bu şirkətlərlə bağlı qanunla tənzimlənən heç bir norma, hüquqi akt yoxdur. Bu baxımdan taksilərlə bağlı vahid hüquqi normaların, kriteriyaların müəyyənləşdirilməsi və vahid idarəçilik formasının tətbiqi mütləqdir. Ki, insanlar kimə, hansı quruma, necə şikayət edəcəyini bilsin.

Beşincisi, bu sahənin tənzimlənməsi üçün taksi xidmətində reformları labüd edən Nazirler Kabinetinin 73 saylı qərarı var. BNA bu məsələdə sadəcə icraçıdır. Ümumiyyətlə, hələki belə bir qərar yoxdur. Bu sahənin tənzimlənməsi üçün ictimai müzakirələrin aparılması vacibdir, tələsik qərar sosial narazılığı, ölkədəki işsizliyin sayını daha da artıra bilər. Elə qərarlar verilməlidir ki, kasıb təbəqə itkiyə məruz qalmasın, əksinə taksi sürücülüyü ilə məşğul olan imkansız təbəqə daha sərfəli şərtlərlə qazanc  və rahatlıq əldə etsin. Eyni zamanda, dövlət də vergisini alsın. Vergi alınacaq deyə, vətəndaşı, kasıb sürücünü çörəksiz qoymaq radikal qərar hesab olunardı və buna getmək təhlükəli tendensiyadır.

Əslində bu məsələnin müzakirəyə çıxarılması yaxşı hal oldu. Çünki BNA-nın özü də bu istiqamətdə təkliflər toplayır və insanların, mütəxəssislərin rəyi mütləq şəkildə nəzərə alınmalıdır.

Ortada müsbət nümunələr var. Məsələn, Naxçıvanda taksi sahəsində ciddi qayda-qanun yaradılıb, bütün taksilər eyni qiymətə, daha komfortlu fəaliyyət göstərirlər. Sürücülər qeyri-etik hərəkətlərə yol vermirlər, hamısının üzü təraş olunmuş halda… Ən əsası, taksi sürücüləri müəyyən psixoloji testlərdən keçərək bu sahədə fəaliyyətə başlayırlar.

Heç kəs və heç bir qurum insanları taksidən, metrodan, yaxud da avtobuslardan istifadə etməyə məcbur edə bilməz. Bu, anormallıq olardı. Odur ki, BNA bu sahədə tənzimləməli işləri görmək istəyiriksə, bütünlükdə bu qurumun fəaliyyətini linç etməyək. Təkliflər verək. Məsələn, yaxşı nümunələr də var axı: bu gün “Baku Bus” insanları rahat və təhlükəsiz şəkildə mənzilbaşına çatdırır.

Ən əsası, BNA və aidiyyatı digər qurumlar nəzər almalıdır ki, hazırda adıçəkilən taksi şirkətlərindəki gediş haqqı hər kəsi qane edir. Hansı qərar veriləcəksə, bu, əhalinin xeyirinə olmalıdır, insanlar büdcəsindən əlavə 1 qəpik də olsun pul itirməli olmasınlar. Çünki təkcə bizim ölkədə deyil, elə bütün dünyada insanlar daha ucuz və keyfiyyətli taksidən istifadə etmək istəyərdi.

Azsiyasət.com

 

27 noyabr

14:23 - İlham Əliyev mineral daş yunu zavodunun açılışında...14:20 - "Rusiyanın raket gücü Qərbi Ukrayna üzrə sülhə razı saldı" - "The New York Times" 14:18 - "ABŞ-nin sülh planının əsas məqamları razılaşdırılıb, top Ukrayna tərəfdədir" - Lukaşenko14:15 - Deputatın oğlu bu dəfə 31 milyonluq tender qazandı

24 noyabr

10:21 - Putin Trampın "Sülh Planı"na münasibət bidirdi10:19 - İran Azərbaycanın tankerini saxlayıb? 10:18 - Avropada Ukrayna üçün yeni plan hazırlandı - TAM MƏTN

21 noyabr

13:32 - "Veysəloğlu Distribusiya"nın rəhbər heyəti Böyük Britaniyada qabaqcıl logistika təcrübəsi ilə tanış olub - FOTOLAR09:55 - Dövlət Agentliyinin sədri öz bacısından Agentlik üçün ofis icarəyə götürür09:48 - Bu il ət və ət məhsulları nə qədər bahalaşıb? - Tam siyahı09:46 - "ABŞ-nin Azərbaycanla tərəfdaşlığı ölkənin regiondakı strateji rolundan qaynaqlanır" - "Forbes" nəşri09:44 - Rusiya Kupyanskı şəhərini ələ keçirdi

19 noyabr

13:33 - Maduro ABŞ-a istefasını təklif edib - - "New York Times" 13:31 - Komitə sədri vergilərin artırılmasından danışdı13:29 - Paşinyanın silahdaşı Türkiyə ilə sərhədin tezliklə açılacağının anonsunu verdi

18 noyabr

22:12 - "Qızıl sandıq" lotereyası başladı - İndi ƏDV geri-al çekləri sizə daha çox qazandıracaq16:13 - "ABŞ Paşinyanı belə sülh sazişi hazırlamağa təşviq edə bilər" - Riç Outzen16:12 - "Qonşularla münasibətlərin genişləndirilməsi..." - Abbas Arakçı16:03 - Veysəloğlu Mərkəzi Sınaq Laboratoriyası ISO/IEC 17025 akkreditasiyasını əldə etdi - Keyfiyyət və etibarlılıqda yeni mərhələ

17 noyabr

12:15 - Rusiyanın bu silahı NATO-da təşviş yaratdı11:36 - Dövlət katibinin müavini Zəngəzur dəhlizi üçün Azərbaycana da gələcək11:35 - Azərbaycan Pakistandan aldığı qırıcılar - Rusiyalı ekspert müqaviləni dəyərləndirdi

14 noyabr

18:21 - "Veysəloğlu" və Hollandiya Sahibkarlığın İnkişafı Bankı (FMO) tərəfdaşlığı genişləndirir12:31 - "Türkiyədən Azərbaycana yük daşımalarını təmin etməyə hazırıq" - Paşinyan12:26 - Bakı metrosu İstanbul metrosundan 586 minlik məsləhət alır - Daha bir qeyri-müəyyən tender12:24 - Azərbaycan səfirliyinin binasına "İskəndər" raketi düşdü

12 noyabr

12:30 - Trampın oğlu Ermənistana səfərini niyə ləğv etdi? 12:26 - Manatın məzənnəsini uzun müddət sabi saxlaya bilməyəcəyik - - "Büdcədə müəyyən lüzumsuz və şişirdilmiş xərclər var"12:24 - Paraddakı F-16 texnikləri təyyarədə olub - Qəzaya səbəb nədir?

05 noyabr

17:16 - Pensiya kapitalından vaxtından əvvəl istifadə etmək mümkündürmü? - ƏƏSMN-dən daha bir ümidsiz açıqlama